Friday 22 March 2013

ONE THIRD



I designed these for Japanese room wear brand "ONE THIRD"
These gonna be men's underwear, I just checked sample one at them exhi last week, trust me these look rad!
They will be available more than 40 places in Japan this winter.

I also managed to design a mag cup for them.


北欧をテーマにルームウェアブランド"ONE THIRD"のメンズトランクス用にデザインしました、
先日展示会でサンプルをチェックしましたが、かなりいい出来です、発売されるのはまだ先ですが今年秋ごろ全国40店舗以上で販売される予定です
詳しくは"http://www.royne.co.jp/product/onethird/index.html"

同時にマグカップのデザインもさせていただきました、これも自分ではなかなかプリントできないので楽しみas fuck



No comments:

Post a Comment