Saturday 25 May 2013

SHIKAHAMA

I skated at Shikahama bank with my friend Koji today it was a lot of fun
Im not sure any details but there is created by skaters
you should go there if you like banks, wallride and DIY spot

I met Koji at Southbank london for the first time few years ago
I heard that southbank is now looking set to close..
Thats shit all sick skate spots are destroyed by government
Hope here is not gonna be like that


今日は鹿浜DIYバンクでスケートした
ここはおもしろい、詳しいことは知らないがスケーターによってDIYで作られたスポット
数日前に最近よくコンタクトとっているヤマトさんに連れて行ってもらってはまってしまった
そのときは車でいったが土地勘がないおれも以外と家から近いということに気づいて
調べたらバスで行けることに気づいた
今日という日はコージくんというLONDONはサウスバンクで出会ったスケーターを誘って滑りにいった
おれは数々の体験の結果あまりわからない人とはおかしな人だとみられないようにあたりさわりのない会話をすることは多いのだけど
ヤマトさんも含め、腐った社会で同じ視点で話が共有できるおれにとっては貴重な存在
だいたいそんな人としか遊ばないのだけど

すばらしいことは気づいたときにはすでに終わっていることが多い
SOUTHBANKも含めここも永遠に残ってほしいスポット




I was listening to this when I skated

No comments:

Post a Comment